Lagidrett i trygge rammer: bli med på våre 6-årslag!

Postet av Astor Fotballklubb den 29. Apr 2024

I helga har vi i Astor FK etablert to nye lag: Jenter 2018 og gutter 2018! Mer enn 60 skolestartere deltok på aktivitetsdagen lørdag, og nå inviterer vi bydelens 6-åringer til ukentlige treninger i Astor Fotballpark.

Treningstider:

• Gutter 2018: Mandager kl. 17–18
  • Jenter 2018: Tirsdager kl. 17–18

Første trening for 2018-lagene våre er denne uka, altså første trening for guttene mandag 29. april og jenter tirsdag 30. april.

Det er ingen treningsavgift for 6-åringer det første året, men alle som trener og spiller kamper i Astor må være medlem (100 kroner). Man melder seg enkelt inn her på nettsidene.

Del gjerne denne informasjonen til alle foreldre i vår del av byen som kan ha interesse av at barna får tilbud om å spille fotball i burgunder og blå!

Velkommen til lagidrett i trygge rammer i en verdibasert klubb i sterk vekst, sentralt på Byåsen.