Utleie av Astorhuset

Booking/spørsmål

Kalender for booking av Astorhuset

Spørsmål om utleie av Astorhuset: tillemoe@online.no eller tlf. 950 62 135.

Priser


Ordinær prisMedlemspris
Kveld helg3.000,-1.700,-
Kveld ukedag700,-500,-
Dag750,-500,-

Kveld helg: Fredag til lørdag eller lørdag til søndag fra kl. 12. Huset disponeres til kl. 12 påfølgende dag.

Kveld ukedag: Mandag til torsdag fra kl. 16 til kl. 23.

Dag: Mandag til fredag fra kl. 9 til kl. 16.

Medlemspris: Forutsetter at leietaker har vært registrert som medlem i Astor FK i seks måneder, med betalt kontingent for inneværende år.

Leievilkår Astorhuset

Gjelder også for internt leie, før og etter kamp osv.

Dersom du oppdager avvik på lokalet når du ankommer, gi beskjed til utleieansvarlig. Telefon 950 62 135, e-post tillemoe@online.no.

  • Det er forbudt å slå inn spiker, skru inn skruer for å henge opp pynt
  • Det er ikke tillatt med fakkelbokser på trappen el innendørs (brannfare)
  • Røyking forbudt innendørs. Røykes det utenfor skal sneiper fjernes
  • Det kan IKKE brukes festfyrverkeri på kaker – da går brannalarmen
  • Ta hensyn til nabolaget – ikke spill for høy musikk
  • Biler må ikke parkeres slik at man sperrer veien ned til baneanlegget
  • Gjør deg kjent med nødutgang og hvor brannslukkingsapparat er

Utsjekk

Lokalet skal være ryddet og vasket når du forlater det. 

  • Bord, kjøkkenbenk, kopper, kjøkkenutstyr som er brukt skal vaskes og settes på plass, kaffekanner skylles. Oppvaskmaskin skal tømmes for rene kopper.
  • Bord skal settes inn mot vegg, stoler skal stables 
  • Søl må tørkes opp
  • Søl på vegg, gulv, bord, sofa og på stol - tørk opp og vask - blir det ikke bra - gi beskjed til utleier
  • Gulv skal vaskes, kost/støvsug før vasking
  • Alt av pynt og tape skal fjernes
  • Har du brukt komfyr og kjøleskap skal det rengjøres
  • Matrester tas med hjem
  • Fyll opp papir på kjøkken og WC
  • Glass og metallsøppel tas med hjem og leveres på egnet returpunkt
  • Søppel (restavfall) skal tømmes, kastes i konteiner. Husk å sette inn nye sekker i søppelbøtte etterpå
  • Pant - ta med hjem eller doner til klubben 🙂
  • Alle dører og vinduer skal lukkes før du forlater hust
  • Slå av kaffetrakter og trekk ut støpsel
  • Slå av lyset
  • Sette på alarmen

Mopper skal skylles og henges opp

Skitne mopper legges i plastpose og legges i bøtte på toalettrom 

Dersom leietaker er uheldig og ødelegger noe, skal det gis beskjed til utleieansvarlig. Leietaker vil bli fakturert for reparasjon av skade.

Dersom renhold og rydding ikke er utført som nevnt ovenfor vil leietaker bli fakturert for renhold.