Utleie av Astorhuset
Booking/spørsmål
Kalender for booking av Astorhuset
Spørsmål om utleie av Astorhuset: tillemoe@online.no eller tlf. 950 62 135.
Priser
| Ordinær pris | Medlemspris | |
|---|---|---|
| Kveld helg | 3.000,- | 1.700,- |
| Kveld ukedag | 700,- | 500,- |
| Dag | 750,- | 500,- |
Kveld helg: Fredag til lørdag eller lørdag til søndag fra kl. 12. Huset disponeres til kl. 12 påfølgende dag.
Kveld ukedag: Mandag til torsdag fra kl. 16 til kl. 23.
Dag: Mandag til fredag fra kl. 9 til kl. 16.
Medlemspris: Forutsetter at leietaker har vært registrert som medlem i Astor FK i seks måneder, med betalt kontingent for inneværende år.
Leievilkår Astorhuset
Gjelder også for internt leie, før og etter kamp osv.
Dersom du oppdager avvik på lokalet når du ankommer, gi beskjed til utleieansvarlig. Telefon 950 62 135, e-post tillemoe@online.no.
- Det er forbudt å slå inn spiker, skru inn skruer for å henge opp pynt
- Det er ikke tillatt med fakkelbokser på trappen el innendørs (brannfare)
- Røyking forbudt innendørs. Røykes det utenfor skal sneiper fjernes
- Det kan IKKE brukes festfyrverkeri på kaker – da går brannalarmen
- Ta hensyn til nabolaget – ikke spill for høy musikk
- Biler må ikke parkeres slik at man sperrer veien ned til baneanlegget
- Gjør deg kjent med nødutgang og hvor brannslukkingsapparat er
Utsjekk
Lokalet skal være ryddet og vasket når du forlater det.
- Bord, kjøkkenbenk, kopper, kjøkkenutstyr som er brukt skal vaskes og settes på plass, kaffekanner skylles. Oppvaskmaskin skal tømmes for rene kopper.
- Bord skal settes inn mot vegg, stoler skal stables
- Søl må tørkes opp
- Søl på vegg, gulv, bord, sofa og på stol - tørk opp og vask - blir det ikke bra - gi beskjed til utleier
- Gulv skal vaskes, kost/støvsug før vasking
- Alt av pynt og tape skal fjernes
- Har du brukt komfyr og kjøleskap skal det rengjøres
- Matrester tas med hjem
- Fyll opp papir på kjøkken og WC
- Glass og metallsøppel tas med hjem og leveres på egnet returpunkt
- Søppel (restavfall) skal tømmes, kastes i konteiner. Husk å sette inn nye sekker i søppelbøtte etterpå
- Pant - ta med hjem eller doner til klubben 🙂
- Alle dører og vinduer skal lukkes før du forlater hust
- Slå av kaffetrakter og trekk ut støpsel
- Slå av lyset
- Sette på alarmen
Mopper skal skylles og henges opp
Skitne mopper legges i plastpose og legges i bøtte på toalettrom
Dersom leietaker er uheldig og ødelegger noe, skal det gis beskjed til utleieansvarlig. Leietaker vil bli fakturert for reparasjon av skade.
Dersom renhold og rydding ikke er utført som nevnt ovenfor vil leietaker bli fakturert for renhold.