Medlemskontingent og treningsavgift 2020

Postet av Astor Fotballklubb den 20. Apr 2020

Vi håper det går bra med alle fotball-venner i denne spesielle perioden. Astor har i dag, 20. april, sendt ut krav om medlemskontingent og treningsavgift for 2020.

I dagens situasjon med reduserte inntekter for klubber som vår, er det viktigere enn noen gang at alle betaler. Vi ser at en del andre klubber nå gjennomfører innsamlingsaksjoner og ekstra dugnader for å få inn penger til klubbkasser i en kritisk situasjon. For vår del ønsker vi heller å oppfordre samtlige til å betale medlemskontingent og treningsavgift som vanlig. Dette er vår største inntektskilde og selv om årets sesong blir påvirket av korona-pandemien, håper og tror vi at det blir mye fotballaktivitet i Astor også i 2020.

Det har vært en fin vinter med stor aktivitet på treningene og mange lag har hatt fine opplevelser på cuper. Etter at vi stanset all fotballaktivitet 12. mars startet vi en kontrollert åpning av Astorbanen igjen 16. april.

Selv om vi oppfordrer alle til å betale medlemskontingent og treningsavgift som vanlig, er vi klar over at korona-pandemien har ført til at ikke alle er like betalingsdyktige nå. Dere ber vi betale så mye som dere evner. Det er også mulig å betale treningsavgiften i flere omganger. Dere benytter bare samme KID-nummer, så blir det registrert korrekt i vårt system. Om dere betaler i flere omganger setter vi pris på om dere legger inn de framtidige betalingene i nettbanken med det samme.