Vi ønsker flere reklameskilt rundt banen

Postet av Astor Fotballklubb den 28. Mar 2019

I vår vil vi fjerne endel reklameskilt rundt banen fordi avtaler går ut, og da blir det god plass til nye reklameskilt. Vårt anlegg ligger sentralt plassert med fin eksponering mot Byåsveien/Havstadveien, og vil være vel egnet for markedsføring av virksomheter.

Systemet fungerer slik at et skilt koster 5.000,- i året. Dersom noen på et av våre lag henter inn avtalen, går 4.000,- rett til lagskassen og 1.000,- til klubben. Det er med andre ord en utmerket måte både å profilere seg på og å fylle lagskassen hvert år. De skilt/avtaler som klubben skaffer gir 5.000,- til klubbens drift.

Hvert skilt er 3x1 meter og klubben bidrar med rimelig produksjon og gratis montering.

Kontakt post@astorfk.no om dette kan være av interesse - eller du har tips om noen som kan være interessert :)