Trenerforum

Postet av Astor Fotballklubb den 14. Mar 2022

Sportslig utvalg inviterer til trenerforum, mandag 14. mars kl. 18 på Astorhuset. Møtet er åpent for alle i støtteapparatet på lagene våre.

Teamet for denne kvelden er:

1. Trening - Hvordan bør jenter/damer trene for å bli best mulig og unngå skader i større grad?
  2. Styrketrening - Prinsipper, hvordan få det inn i hverdagen (teori/praksis)
  3. Menstruasjon og prestasjon - Hva er smarte tilpasninger for fotballjenter/damer?
  4. Hvordan trener de beste damene i verden? Hvordan ser det ut hos våre beste spillere i FC Barcelona, Manchester United og Chelsea.

Foreleser er Gunnvor Halmøy, fysisk trener for kvinnelandslaget i Norge, fysioterapeut/spesialist i idrettsfysoterapi og assistenttrener for Byåsen kvinner med hovedansvar for fysisk trening.

Påmeldingsskjema