Astor jentedag, 22. august (gratis)

Postet av Astor Fotballklubb den 10. Jun 2020

Astor Fotballklubb inviterer alle jenter i vår bydel som kan være interessert i fotball til en jentedag på Astorbanen.

Vi ønsker alle jenter som er født i 2010, 2011, 2012, 2013 eller 2014 velkommen!

Lørdag 22. august kl. 11:30–14:00.

Det er helt gratis å være med på jentedagen.

Det blir masse lek og moro med ball, litt å lære, litt å spise og mange greie jenter på banen. Erfarne voksne trenere vil ha ansvar for opplegget, sammen med kvinnelige juniorspillere fra klubben.

PS: Man trenger IKKE ha spilt fotball før eller være aktivt med på et av Astor sine lag for å være med. Det legges opp til mange aktiviteter også for de som aldri har spilt fotball og bare vil vurdere om fotball er noe man vil være med på.

Astor Fotballklubb er Trondheims største rene fotballklubb for barn og unge og vi har stort fokus på jentefotball.

Påmeldingsfrist: 21. august.

Påmelding: https://forms.gle/rXDNLPKgWt5tVVWG7