Gratis spillerutviklingsprogram med Coerver, 13. juni 2020

Postet av Astor Fotballklubb den 2. Jun 2020

Vi ønsker nå spillere på våre lag i årsklassene 2007, 2006, 2005 og 2004 velkommen til en dag fylt med fotballglede og læring.

Astor Fotballklubb er en av få klubber i Trøndelag som er Coerver Partner-klubb. Coerver er et anerkjent globalt fotballtreningsprogram som vi har samarbeidet med i ti år, et samarbeid som er nedfelt i vår sportsplan.

Sted: Astor Fotballpark
Tid: Lørdag 13. juni 2020

10:00–12:30: Gutter
13:00–15:30: Jenter

Deltakelse er gratis for spillere. Vi håper og tror dette vil være av interesse for Astor-spillere som ønsker å heve tekniske/taktiske ferdigheter.

OBS! Det er begrenset med plasser (64 totalt, 32 på hver økt).

Samtlige deltakere får hver sin Coerver T-skjorte.

Brad Douglass og sertifiserte trenere vil gjennomføre treningsøkter i tråd med den kjente Coerver-filosofien. Astorspillerne utvikler seg sportslig samtidig som våre trenere kan øke sin kompetanse ved å følge øktene på nært hold.

Påmelding: https://forms.gle/sHBiGdrcTXNmNSo57