Innkalling til årsmøte 2021

Postet av Astor Fotballklubb den 19. Mar 2021

Det innkalles med dette til årsmøte i Astor Fotballklubb, mandag 19. april klokka 18.

Pga. korona vil også årets årsmøte skje digitalt (Zoom). Lenke sendes til de som er påmeldt i forkant av møtet.

Alle medlemmer er velkommen! Men man må melde seg på for å delta via dette skjemaet.

Viktig om prosessen (fra klubbens lover):

• Årsmøtet innkalles av styret med minst én måneds varsel direkte til medlemmene eventuelt på annen forsvarlig måte, herunder ved kunngjøring i pressen, eventuelt på Fotballklubbens internettside
  • Forslag som skal behandles på årsmøtet må være sendt til styret senest to uker før årsmøtet. (Det vil si innen 5.april 2021). Forslag sendes til post@astorfk.no
  • Fullstendig sakliste og andre nødvendige saksdokumenter med forslag må være gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet. (Styret vil sende sakspapirer til de som er påmeldt årsmøte 12. april 2021. Sakliste blir lagt ut på klubbens nettside.)