Spiller- og trenerutviklingsprogram med Coerver, 15. og 16. juni 2019

Postet av Astor Fotballklubb den 16. Mai 2019

Vi ønsker spillere på våre lag i årsklassene 2007, 2006, 2005 og 2004 og samtlige Astor-trenere (uavhengig av hvem de trener) velkommen til en dag fylt med fotballglede og læring.

Deltakelse er gratis for spillere/trenere.

Brad Douglass og sertifiserte trenere vil gjennomføre treningsøkter i tråd med den kjente Coerver-filosofien. Astorspillerne utvikler seg sportslig samtidig som våre trenere øker sin kompetanse ved å følge øktene på nært hold og bidra noe selv. Før praktisk trening vil det være et møte på klubbhuset der vi diskuterer ulike treningsformer, øvelser og blir kjent med Coerver-filosofien.

Vi håper og tror dette vil være av interesse for Astor-spillere som ønsker å heve tekniske/taktiske ferdigheter.

• Lørdag: Jentelag
  • Søndag: Guttelag

Trenere kan velge selv hvilken dag de deltar på og kan delta på begge dager hvis ønskelig.

Program lørdag:

10:30–12:00: Trenermøte: Teori/dialog på Astorhuset

12:00–16:00: Spillerutvikling: Praksis på feltet (trenerne er til stede og lærer/deltar)

Program søndag:

16:00–17:30: Trenermøte: Teori/dialog på Astorhuset

Påmelding til spiller- og trenerutviklingsprogram med Coerver, 15. og 16. juni 2019