Rutiner for bestilling og kjøp av klubb- og lagsutstyr

Spillertrøyer

I Astor FK eier spillerne selv sine spillertrøyer. Disse bestilles av foresatte til lagleder, som deretter bestiller trøye til klubbens materialansvarlig.

Følgende må oppgis:

• Hvilken størrelse ønskes. (Leveres i størrelsene 128, 140, 152, 164, 176, M, L, XL, XXL). S er utelatt fordi 176 og S er identiske i størrelse, men ulik pris pga. barn og voksen størrelse. Ingen forskjell på dame eller herre størrelser.
  • Nummer som skal trykkes på trøya (Lagleder holder oversikt over tildelte trøyenummer).
  • Hvilkes navn som skal trykkes på trøya (det er vanlig med forvavn i barnefotballen, etternavn fra 13 år og eldre (ungdomsfotball)
  • Oppgi hvilken årsklasse som skal ha trøya

Når spillertrøya er ferdig får lagleder beskjed og spillertrøya kan hentes i klubbhuset.

Betaling

Spilleren betaler 350 kroner for trøya som innbetales til lagskassen. Betaling til klubben skjer etter oppgave fra klubbens regnskapsansvarlige til konto 4200 33 35970.

Leveringstid

Normalt tar det 3-4 dager, unntatt i perioder om våren før fotballstart og om høsten før håndballstart.

Strømper, shorts, fotballsko mm.

Det er ønskelig at spillere er iført klubbens shorts og strømper i kamp. Dette kjøpes hos Nor-Contact Sport AS i Sommerveita på Torget. Ofte gode tilbud på fotballsko. Det er også ønskelig at Astor-spillere møter til kamp i Diadora treningsklær. Det kan skaffes på Nor-Contact Sport, og anbefales påtrykt logo og navn.

Når klubben arrangerer handlekvelder på klubbhuset er det mulig både å prøve og kjøpe utstyr.

Annet utstyr

Lagvis bestilling som f.eks. hettegensere, bagger, jakker bestilles av lagleder til klubbens materialansvarlig. Oppgi størrelser og eventuelt påtrykk. Viktig å være ute i god tid med bestillingene (se varekatalog fra Diadora).

Førstehjelpsutstyr

Suppleres fortløpende helst på kunngjorte tidspunkter i klubbhuset.

Spørsmål

Skulle det oppstå problemer eller er det spørsmål, kontakt tlf. 456 64 708 eller på e-post terje.moksnes@gmail.com.

Ytterligere informasjon om utstyr finner du i klubbhåndboka under punktet Materiell og utstyr.