Astorhuset: en ressurs i lokalsamfunnet

Klubbhuset sto ferdig bygget i 2002, og lå den gang i Gjørtlervegen 3, nær Byåsveien. Våren 2007 ble klubbhuset flyttet til andre siden av banen, med innkjøring fra Havstadvegen, og det ble bygget en sokkeletasje med garasje, kiosk, garderober og lagerrom.  Hovedetasjen i klubbhuset inneholder kjøkken, stort møterom med høyttalere, videokanon etc., sofarom (med storskjerm TV), to lagerrom og toalett.

Vi ønsker at våre lag benytter seg av klubbhuset til sosiale tiltak (foreldremøter/fester, spillermøter etc.), og dette er gratis for lagene. Hver mandag disponeres huset av styret og kan lånes av lag etter avtale med styrets leder. Det er også mulig å bruke huset andre dager, dersom det er ledig.

Ved siden av fotballklubbens bruk av lokalene er det også mulig å leie Astorhuset for andre organisasjoner, bedrifter og private som har behov for et sted å arrangere sammenkomster. Huset er relativt rimelig å leie og er et godt alternativ til bryllupsfester, barnedåp/bursdager, firmafester og andre samlinger.

2020-2021: Omfattende utbedringer av Astorhuset.

I løpet av 2020 ble det satt dør fra møterom ut til terassen, som gjør den fine terassen mer attraktiv, samt ny dør i inngangspartiet.. Våren 2021 gjennomførte klubben følgende utbedringer: 48 fine, nye stoler og 10 nye, robuste bord til møterom - ny oppvaskmaskin erstattet steamer -  ny induksjonskomfyr og moderne mikrobølgeovn - nytt avfallssystem (med sortering) - tre nye hvite dører i 2.etasje - nytt kaffeservise og annet kjøkkeninventar, samt flere andre utbedringer. Det er vår vurdering at dette gir klubbhuset et reelt løft og gjør det mer attraktivt for klubbens egne og for eksterne brukere. Fremdeles er prisen for leie av Astorhuset meget lave.

Les mer om utleie av Astorhuset