Treningsavgift 2022

Postet av Astor Fotballklubb den 27. Jun 2022

Treningsavgift for 2022 er nå sendt ut til alle spillere i klubben.

Betaling av treningsavgift går via leverandøren av vårt medlemsregister. Dersom du betaler via nettbank vil du derfor kunne se at kontonummeret tilhører Bloc AS. Det er korrekt. Det er også mulig å betale avgiften med kort eller Vipps, men vær klar over at det medfører et ekstra gebyr på 3 % + 11 kroner, noe som utgjør en del når det kommer til treningsavgift.

Treningsavgiftene vedtas av årsmøtet og er tilgjengelig på nettsiden: https://astorfk.no/p/45485/medlems--og-treningsavgift

Treningsavgiften er klubbens viktigste inntektskilde og skal betales av alle som trener og spiller for Astor. Betalt treningsavgift er altså en forutsetning for å få trene og spille i klubben. Dersom du har betalingsproblemer kan du ta kontakt med klubben via post@astorfk.no eller lagleder på laget ditt, så finner vi en løsning.

Det er også mulig for alle å dele opp betalingen i to eller flere rater. Dette er ikke noe du trenger å gjøre en avtale om, men bare holde orden på selv. Bare bruk samme KID-nummer, så holder medlemsregisteret orden på dette. Merk at så lenge avgiften ikke er registrert som fullt betalt vil du fortsatt motta automatiske purringer.

Det gis 15 % rabatt på treningsavgiften for familier med mer enn én aktiv fotballspiller i klubben (søsken/foreldre). Familierabatt gis da for alle spillerne i samme familie. Dette gjelder også for foreldre som spiller senior/veteran fotball i klubben. De fleste familieforhold er registrert i medlemsregisteret og alle det gjelder det vil få tilsendt betalingskrav med rabatten trukket fra. Dersom dette ikke stemmer for din del ber vi deg ta kontakt på post@astorfk.no, slik at vi får registrert familieforholdet og sendt nytt betalingskrav.

Med vennlig hilsen,
styret